Blacklist: Lanai

Reakcia Lanai FB Ako sme sľúbili, tak zdieľame príbeh Katky Krátkej aj tu u nás v blackliste.

Anekdotálne dôkazy typu "Ja som tam bola a jedlo bolo dobré" nie sú platné. Tu nejde o jedlo. Ak sa takto správa majiteľka podniku ku komukoľvek, nie to ešte k tehotnej žene, nezaslúži si robiť biznis.

A ak by to aj pravda nebola - už len komunikácia smerom k nespokojnému zákazníkovi na FB je otrasná.

Tak dnes sme sa vybrali s manželkou na obed, dostali sme odporúčanie na reštauráciu ktorá zmenila majiteľa a vraj varia výborne a celkom kreatívne. Reštaurácia Lanai Dunajská ulica !!!!!

Doniesli nám síce skysnuté, hovädzie polievky, ale to sa môže stať. Je to citlivá vec, hlavne v lete. Často môže byť na príčine varená zelenina, a slíže ktoré sa zvyknú veľmi rýchlo skaziť.

Chápem.

Veľmi milá obsluha - a to bez sarkazmu - nám polievky (menu, za 0 euro) odniesla a my sme si teda vybrali Á la carte polievky, už samozrejme drahšie.

Celkom spokojne sme dojedli, až kým neprišlo na rad hlavné jedlo. Ja som si dala špagety s lososom 9 niečo euro.

Malá 7 ročná Bára detskú porciu špagiet s red pestom tiež okolo 10€.

Manželka MENU popísané v jedálnom lístku ako: ......... hovädzie a kuracie mäso v sójovej omáčke s grilovanou paprikou, baklažánom, a cuketou v arabskej placke s cous-cous. Znie to celkom slušne nie????????

NO A PRIŠLO NÁM NIEČO ČO VYZERALO AKO OSTROKYSLÁ POLIEVKA, PROSTE RÔSOLOVITÁ OMÁČKA S DVOMA CUKETAMI. BAKLAŽÁN SOM NEVIDELA, ASI MOJA CHYBA! MÄSO BOLO TIEŽ VIDITEĽNÉ ROVNAKO AKO V OSTROKYSLEJ POLIEVKE. NATRHANÉ NA VLASY AKO KEBY HO UŽ NIEKTO RAZ JEDOL. PEKLO A TO ABY NEBOLO MÁLO, V TEJ ZVRATKOVEJ OMÁČKE PLÁVALI NALÁMANÉ ŠPAGETY! ÁNO DOBRE VIDÍTE, NALÁMANÉ ŠPAGETY ! TIE UŽ V POPISE JEDLA V MENU NEBOLI!

Samozrejme, že sme to vrátili.

Obsluha bola opäť naozaj milá a nechápavo pozerala na špagety v zvratkovej omáčke.

My sme si zatiaľ vybrali opäť z Á la carte, šalát s tigrími krevetami opäť výrazne drahšie jedlo! niečo okolo 12 éčok.

Zúfalá, ale milá čašníčka si prizvala do kuchyne majiteľku reštaurácie, asi kuchár nemal pochopenie pre naše reklamácie a jej to bolo chudinke viditeľne nepríjemné.

A vtedy to prišlo.................................................................................... malá, červenovlasá neurotička, pristúpila k nášmu stolu. Vyzeralo to divne, nepredstavila sa len spustila: Či my sme tie čo vrátili tie polievky a to druhé jedlo ! Začala na nás vrieskať ! Nepreháňam, vrieskať! celá reštaurácia sa otočila. Citujem "ona takýchto ľudí pozná, čo sa chodia zadarmo najesť, a s ničím nie sú spokojní" a ,,Že tú skysnutú polievku dnes jedlo 130 ľudí!"

(Stravníkom tejto reštaurácie gratulujem !)

Tá polievka je vraj čerstvá ! Ako si predstavujeme jedlo reklamovať, nevážiť si ľudskú prácu. Nezabudla zdôrazniť asi 6X, že ona je majiteľka reštaurácie. V reštaurácii bolo asi 10 ľudí, ktorí sa na ten cirkus pozerali.

Pri stole bolo jedno 7 ročné dieťa a jedno nenarodené dieťa v mojom bruchu!!!! Ja skutočne nemám problém povedať komukoľvek čokolvek, tu som však hodila príbor do taniera a dôrazne žiadala o účet s niekým kto má v hlav. O "kuracie soté z minulého týždňa" sa ja dohadovať nebudem a už vôbec nie tehotná.

Opravte ma ak je to omyl, ale vrešťať po hosťoch je fakt primitívne, vrešťať po tehotných hosťoch a deťoch ešte viac. ALE AKO POČÍTAM TAK POČÍTAM PANI PODNIKATEĽKA SA TROCHU PRERÁTALA - vrátiť 3X polievku A LÁ CARTE a jedno menu a predať následne polievky v plnej cene a k tomu tri jedlá tiež v plnej cene je asi výhodnejšie nie ?

Keď pani majiteľka v 10 minútovom slede, nahlas pred celou reštauráciu pripravovala účet s poznámkami na náš stôl, tak aby to všetci počuli, vtedy som to už JA nevydržala !

Požiadala som ju, aby mi naúčtovala aj skysnuté polievky, aj to menu k ostatnému čo sme mali. Naozaj rada zaplatím, keďže je to posledná vec, ktorú u nich v reštaurácii platím.

Podotkla som, že to veľmi rada posuniem ďalej, svojim priateľom a známym. Rada posuniem ako sa správala, keď jej nestačilo, že to videlo celé osadenstvo jej reštaurácie.

Vreskot začal znovu. S tým, že mi p. majiteľka odporúčala túto story šíriť, lebo vraj majú dosť zákazníkov. Niečo také ju predsa neohrozí ...

Preto prosím všetci čo nejedávate skysnuté polievky a zvratkové omáčky v ktorých plávajú kusy cestovín z nejakého iného dňa a vyžadujete iný prístup ...

Prosím zdieľajte, zdieľajte veľa a zodpovedne , lebo mňa toto slovenské podnikanie fakt nebaví!!!

Prečo to nemôžeme konečne pochopiť, že žijeme v malom meste, kde všetci o všetkých všetko vieme....

Prečo sa nechať odrbávať varením humusov zo zbytkov? Prečo to platíme ? Prečo to jeme ? Prečo si majiteľ rešaturácie dovolí na Vás vrešťať?

Lebo sme blbí a necháme si srať na hlavy !!!

---

Reakcia reštaurácie Lanai je tu.

Čo si myslíte vy? Aký je váš názor? Dajte vedieť v komentoch.